שאלות ותשובות
שאלות נפוצות
תשובות לשאלות נפוצות
Sneakers Online הוא הרבה יותר מחנות – זה הבית של אוהבי האופנה והסניקרס. אצלנו תמצאו מבחר עצום של מותגים מובילים מרחבי העולם, עם קולקציות שמתעדכנות ללא הפסקה בהתאם לטרנדים החמים ביותר.
אנחנו כאן כדי להביא לכם את הפריטים הכי מדויקים, עם חוויית קנייה נוחה, שירות ברמה הגבוהה ביותר ומשלוחים שמגיעים עד אליכם – כי סטייל אמיתי מתחיל ברגליים.
למעקב אחרי המשלוח, יש להמתין להודעת SMS מחברת השליחויות.
ההודעה תתקבל כמה ימים לפני מסירת ההזמנה.
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באיזור האישי באתר או ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר,לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה.
האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים, בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
אם אתם משתמשים בשרות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים, אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים:
◦ סמנו ב-V את הניוזלטר שלנו אצלכם במייל
◦ לחצו על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר
◦ בחרו באפשרות “Move to Tab” והעבירו לתיבת ,Primary מעתה כל הנויזלטרים שלנו יגיעו
◦ לתיבה הראשית שלכם.
כדי לראות את התמונות בגוף המייל, אתם יכולים לשנות את הגדרות המייל שלכם:
◦ פתחו את הניוזלטר שלנו שבו אינכם רואים את התמונות
◦ לחצו על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות-Always display images
את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.
לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.
החברה מעמידה לרשות קהל לקוחותיה, מספר אפשרויות לשם הסרתם מקבלת הדיוור שנשלח על ידה.
א. להסרה מדיוור למייל: באמצעות שליחת דוא”ל לכתובת support@sneakersonline.com או על ידי שליחת הודעת “סירוב”, באופן פשוט ויעיל, בלינק שמצורף למיילים או על ידי הסרה מרשימת התפוצה ע”י הסרת ה”V” לקבלת מיילים, בחשבונם באתר, בדיוק באותו אופן בו בוצעה ההרשמה לאתר, או על ידי פניה אל שירות הלקוחות של החברה.
ב. להסרה מהודעות SMS: באמצעות שליחת דוא”ל לכתובת support@sneakersonline.com עם מספר הנייד אותו תרצו להסיר או באמצעות בלינק בהודעת ה SMS או על ידי פניה למוקד שירות הלקוחות של החברה. ההסרה תתבצע תוך שני ימי עסקים ממועד קבלת בקשת הסרה.
ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון הפייסבוק / גימייל. אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובות שלכם למשלוח, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.
האתר מציע מגוון פריטים רחב מעשרות מותגים. החל ממותגים בינלאומים שנמכרים בארץ בחנויות בלבד ועד מותגים בינלאומים שלא ניתן להשיגם בישראל.